Burger King sætter smag på efteråret med tre nye sæsonnyheder: milkshake med æble- og kanelsauce, softice med sprød fudge og kaffe med græskarsirup. Med klassiske efterårssmage inviterer kæden danskerne til at nyde både varme og søde smagsoplevelser i den kølige sæson.
Lige nu læser andre
Efteråret er over os, og i den anledning skruer Burger King op for hyggen med tre nye produkter til danskere med en sød tand.
De nye produkter er udviklet som sæsonvarianter af Burger Kings populære desserter og drikke:
- Creamy Shake Apple & Cinnamon kombinerer cremet milkshake med æble- og kanelsauce, toppet med flødeskum og små stykker kanel-fudge.
- Fusion Apple & Cinnamon giver den klassiske softice et efterårstwist med æble- og kanelsauce og sprøde fudge-stykker.
- Pumpkin Latte er en varm og aromatisk kaffe med græskarsirup og flødeskum – en sæsonklassiker, der varmer i de kølige måneder.
“Efteråret er traditionelt forbundet med varme drikke og velkendte smage. Vi introducerer tre nyheder, der taler ind i den stemning, men med et Burger King-take på det klassiske. Vores gæster efterspørger flere sæsonprodukter, og med de her varianter gør vi det muligt at nyde noget sødt og velkendt – uanset om man er til kaffe, milkshake eller softice,” siger Mila Hvilshøj, Head of Brand i Burger King Sverige og Danmark.
Et sødt afbræk på farten
Ifølge en ny undersøgelse foretaget af Voxmeter for Burger King forbinder mange danskere fastfood med hyggelige, uformelle stunder. Hver tredje kunne finde på at tage forbi en fastfoodrestaurant i forbindelse med en biograftur, og hver fjerde ser det som et oplagt valg til en afslappet date.
Læs også
Med de nye efterårsprodukter udvider Burger King sit sortiment i netop den kategori – produkter, der passer til de små pauser i løbet af dagen snarere end et helt måltid.
De tre nye produkter fås fra i dag i alle Burger Kings restauranter i Danmark i en begrænset periode.